تعمیر گاتر های آسیب دیده چگونه است؟

تعمیر گاتر آسیب دیده

فهرست مطالب

این روش های تعمیر گاتر آسان باعث می‌شود که گاتر شما به خوبی جریان داشته باشد و خانه شما خشک شود. گاترهای باران خیلی هیجان انگیز نیستند. احتمالاً هرگز متوجه خرابی گاتر خود نمی‌شوید تا زمانی که مشکلی برای آن ها پیش نیاید. و سپس این نوع راه اشتباه است. گاترها و گاترهای آب باران را که در غیر این صورت از پشت بام خارج می‌شود، پاشیده می‌شود و خاک را فرسایش می‌دهد و دیواره‌ها را لکه دار می‌کند، جمع‌آوری کرده و می‌برد.

ارتباط با ما

تعمیر گاتر

گاترها اولین خط‌ دفاعی را در برابر یک زیرزمین مرطوب یا فضای خزنده تشکیل می‌دهند. اگر اجازه دهید آب در امتداد فونداسیون جمع شود، فشار هیدرواستاتیک ایجاد می‌شود و در نهایت آب به داخل خانه راه پیدا می‌کند. خشک نگه داشتن زمین اطراف خانه در دامنه تپه به همان اندازه مهم است. به این دلایل مهم است که گاترهای شما در وضعیت مناسب کار کنند. در اینجا، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک سوراخ را وصله کنید، یک اتصال گوشه نشتی را ببندید و یک گاتر را که از خانه جدا شده است، محکم کنید. این مشکلات را به محض وقوع برطرف کنید تا گاتر شما به طور موثرتری کار کند و سال‌ها بیشتر دوام بیاورد.

اندازه گیری گاتر

وصل کردن یک سوراخ

در تعمیر گاتر، گاترها به روش‌های مختلفی سوراخ ایجاد می‌کنند. زنگ از طریق گاترهای فولادی می‌خورد و نسخه‌های مسی و آلومینیومی آن به راحتی توسط شاخه‌های در حال سقوط یا ابزارهای تیز سوراخ می‌شوند. گاهی اوقات، سوراخی را می‌بینید که کسی در تلاش برای تخلیه آب راکد از طریق یک گاتر سوراخ کرده است. (اگر یک گاتر به درستی تخلیه نمی شود، یا به سمت پایین شیب ندارد یا آویزان است و باید بالا بیاید.) باید هر سوراخی را فوراً وصله کنید تا بزرگ تر نشود. یک لوله سیمان سقفی (1.40 دلار) و یک وصله تعمیر فلز چند اینچ بزرگتر از ناحیه آسیب دیده بخرید. در تعمیر گاتر مهم است که پیچ با مواد گاتر مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، از فلاشینگ آلومینیومی برای وصله یک گاتر آلومینیومی استفاده کنید. اگر این کار را نکنید، خوردگی الکترولیتی را تشویق خواهید کرد. – فرآیندی که به آرامی یک فلز را به نفع دیگری حک می‌کند. ابتدا تمام زباله‌های گاتر را با یک چاقوی بتونه پهن یا قاشق پلاستیکی گاتری (4 دلار) تمیز کنید. با پوشیدن دستکش چرمی، محل را با یک برس سیمی با موهای سفت تمیز کنید. اگر در اطراف سوراخ زنگ زدگی وجود دارد، آن را با برش های هوا نوردی جدا کنید

تعمیر گاتر آسیب دیده

رفع نشتی مفاصل

با گذشت زمان، اتصالات بین طول گاتر ممکن است از کار بیفتد. و حتی گاترهای بدون درز نیز در برابر چکه‌ها مصون نیستند. آن ها دارای درزهایی هستند که در آن گاترها به گوشه‌های از پیش ساخته شده و به خروجی‌های خروجی متصل می‌شوند. چه اتصال گوشه‌ای باشد یا مستقیم، تعمیر تقریباً یکسان است. تعمیر گاتر و رفع مشکل افتادگی گاتر اغلب گاترها با میخ‌های بزرگی که از آستین‌های لوله‌ای به نام فرول عبور می‌کنند، در جای خود نگه داشته می‌شوند. هنگامی که یک سنبله آزاد می شود، یک گاتر می‌تواند آویزان شود و در برخی موارد، سقوط کند. برای تعمیر یک گاتر آویزان، باید سنبله را با چیزی جایگزین کنید که به راحتی خارج نشود، در این مورد، پیچ های 7 اینچی بهترین گزینه برای تعمیر گاتر است.

گاتر خروجی
تعمیر گاتر آسیب دیده

سوالات متداول

مشکلاتی که گاتر خراب بوجود می آورد چیست؟

گاترها و گاترهای آب باران را که در غیر این صورت از پشت بام خارج می‌شود، پاشیده می‌شود و خاک را فرسایش می‌دهد و دیواره‌ها را لکه دار می‌کند، جمع‌آوری کرده و می‌برد.

چرا باید مشکلات گاتر را برطرف کنیم؟

مشکلات را به محض وقوع برطرف کنید تا گاتر شما به طور موثرتری کار کند و سال‌ها بیشتر دوام بیاورد

چگونه گاتر را سوراخ کنیم؟

زنگ از طریق گاترهای فولادی می‌خورد و نسخه‌های مسی و آلومینیومی آن به راحتی توسط شاخه‌های در حال سقوط یا ابزارهای تیز سوراخ می‌شوند. گاهی اوقات، سوراخی را می‌بینید که کسی در تلاش برای تخلیه آب راکد از طریق یک گاتر سوراخ کرده است.

نشتی گاتر را چگونه بر طرف کنیم؟

با گذشت زمان، اتصالات بین طول گاتر ممکن است از کار بیفتد. و حتی گاترهای بدون درز نیز در برابر چکه‌ها مصون نیستند. آن ها دارای درزهایی هستند که در آن گاترها به گوشه‌های از پیش ساخته شده و به خروجی‌های خروجی متصل می‌شوند. چه اتصال گوشه‌ای باشد یا مستقیم، تعمیر تقریباً یکسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید